seg

Sitter i soffan och har redan hunnit städa köket som var en enda röra då det tydligen är mitt jobb att ta hand om och missade de igår :( fick satt igång diskmaskinen men eftersom vi endast har en bänkdiskmaskin får de inte plats så mycket så fick fylla på med en till fattar ni då vilket kaos???
Strax ska jag ta på barnen för att åka till Bolltorp och lämna Jacob på dagis sen Lidl för att köpa grönsaker och frukt de ska tydligen vara jätte billigt där vi får väl se sen hem plocka i ordning leksakerna som ligger överallt... Vid tolv kommer Sofie hit :) och vid 18.30 blir det Bodycombat :)
Får hoppas jag inte kör  i diket nu när jag ska ut på vägarna haha jävla is!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0