simpson

Sitter och kollar på simpsons endast för att jag inte orkar sträcka mig efter kontrollen och byta kanal :P
Har vart på informations möte på Wilmas dagis idag och allt verkar så himla bra <3
Nu längtar jag efter inskolningen :)
Har även tagit mig en fika på stan med Sabina mumms :) fick köpt tofsar till Wilma då jag äntligen kan sätta upp hennes hår :) en klänning på cubus som ska lämnas tebax inte alls nöjd med den och en BH som jag hade velat lämna tebax men hann ta bort prislappen :( BH:n var tyvärr för stor (trodde snarare den skulle vara liten) gah ångest jävla tuttar kom tebax till mig, jag får panik finns ju fan inget kvar :( någon som vill skänka mig nya???
Det är väl egentligen inget fel med små bröst??? måste iaf intala mig detta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0