trött

Idag har man vart på ÖF med Sabina sen hem och ta tag i Jacobs rum så jag och Jacob har rensat ut massa vi inte längre vill ha kvar tänkte jag skulle fixa ork att lägga ut de på FB men orkar fan inte det... Har vart massa trotts idag igen och jag blir galen ska bli skönt att Jacob ska till dagis imon... Blir förövrigt fika på stan med Sabina, Sussi och Angelica imon... Finns egentligen inte pengar till det men får prioritera :P får ju pengar på torsdag så ingen fara egentligen...
ska försöka komma iväg till bibblan också vill låna en bok om trotts och läsa på lite... tänkte jag skulle gå och lägga mig nu men väntar nog en liiten stund till så man inte vaknar inatt pigg för att man la sig för tidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0