För ett år sedan hade jag bara ett barn!!!

och som vanligt har jag mina långa pauser...
men haft fullt upp känns det som i måndags var jag och Sanna och bada med barnen i simhallen tog dubbelvagnen och det gick super bra :) sen in till stan och köpa en bukett blommor då jag och Niclas hade årsdag som han förövrigt inte kom ihåg :/ nu har vi vart tillsammans i hela sex år de ni, hade visserligen ett uppehåll på en månad då Niclas glömde innebörden av ett förhållande eller vart gränser går typ...
Vid sex drog jag till Hälso för att möta Emmelie och gå på spinning :) var bara 30min men intensiva sådana tog i som f*n och svettades som en gris (varför gris?) efter de blev de gymmet sen hem till god middag, Niclas hemma gjorda pannbiffar och eget potatismos tog lite fast att jag inte får :P och en god sallad till det mmmmmmm
På tisdagen drog jag, Sanna och Frida till leos lekland i Borås och det var så jäkla bra lär ju åka dit fler gånger vet redan nu att vi ska satsa på det den 28 då Jacob ska sova hos min syster som bor i Borås...
På onsdagen möte jag upp Sabina och Johanna och gick hem på lite playdate :) alltid lika underbart med mina damer Wilma sov dock nästan hela tiden så hon missade Leon :( men fick träffat Meya en liten stund iaf :) vid fem var det dags för hälso och ett core pass även detta 30min och det är jag glad över.... kommer helt klart att gå på det nästa vecka men hade nog inte pallat så mkt mer nu i början iaf... sen vart det ut i gymmet...
Igår  kom Sanna förbi vi drog ut med Jacob i pulkan och Wilma i vagnen drog bara till ica och en liten omväg hem men det tog en timma helt sjukt hade de vart skottat hade de tagit hälften så lång tid...
Idag har jag städat lite inför imon tvättat och vart ute hos Frida och Tobbe de  har fått de så jäkla fint hemma, så jäkla glad för deras skull och är alltid super sugen på hus efter att jag vart där... sen bidde de öob och maxi...
Imon blir det barnkalas Wilma blir ett år fattar ni helt sjukt tjejen är redan ett år!!!
För precis ett år sedan på klockslaget sa jag till Niclas att inatt åker vi till BB så jag går och lägger mig nu så jag orkar med allt, Niclas kände de var bäst han la sig oxå så ordnade med att släcka allt och borsta tänderna åså och när han la sig bredvid mig sa jag till han att du kan ta på dig kläderna igen vi åker NU... haha vi ringde Niclas pappa packade ner Jacobs sängkläder och åkte hemifrån och vid kvart i två föddes våran lilla prinsessa <3
Wilma två dagar
Wilma 6månader
Imon får ni en dags färsk bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0